Varrak // Krimikuu

Seekord suudan enne pakkumise lõppu postitusega maha saada. 
Lugemine on mõeldud suuretele raamatusõltlastele. Ehk täna ja homme on Varraku kodulehel krimiraamatud super heade hindadega. Nagu piltidelt näete siis minu saaks oli sealt hea.  Esimese hooga tellisin sealt kuus raamatut, aga kui kätte sain siis mõistsin, et üks raamat oli sarja neljas osa. Ei lasknud mõttel kaua seedida kui tellisin teise ja kolmanda osa ka. Esimene osa on veel täishinnaga, aga küll see ka varsti minu raamaturiiulil on. Ja kindlasti olen mina üks neist, kes alles alustab "Lohetätoveeringuga tüdruk" sarjaga. Aga noh parem hilja kui mitte kunagi.
Sellest suurest hunnikust olen läbi lugenud virna esimese raamatu "Nahata tüdruk".  See oli paari õhtu lugemine. Parajalt võigas, aga see eest põnev. Kolmveerand raamatut oli selline loetav, aga viimane lõpp oli hirmutavalt põnev. Hästi kulutatud 5.40€.


Oled mõnda neist raamatutest lugenud?




Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts