Rahva Raamatu Raamatuklubi


Täna räägin teile Rahva Raamatu Raamatuklubist. Mina liitusin sellega detsembris. Sattusin sinna täiesti juhuslikult. Kohe jäid silma ka kaks raamatut, tänu milledele tegin otsuse liituda klubiga. 

Mis see Raamatuklubi siis täpsemalt on? 
Rahva Raamatu Raamatuklubi on raamatuklubi, millega liitudes saad iga kuu valitud žanrist suurepärase raamatu vähemalt 25% soodsamalt.
Ehk sul on võimalus saada raamatuid soodsamalt. Klubis on 8 erinevat žanri (Hitiklubi, Krimiklubi, Ajalooklubi, Teismeliste klubi, Lasteklubi, Äriklubi, Noorteklubi ja Romantikaklubi), mille vahel valida. Minu jaoks on hästi tore see, et kui tellin jaanuaris krimiklubi raamatu, aga veebruaris mulle jälle see raamat ei meeldi siis saan vahele jätta. 
Novembris valisin mina hitiklubi (Jesper Parve "Mees 2. Minu kari") ja krimiklubi (Birk Rohelend "Kuldne laps"). Detsembris ei pakkunud ükski huvi ja nii jätsin klubid vahele. Üks tähelepanek, et kui jätad klubi vahele ja tunned ikkagi, et tahaks siis tagasi muuta ei saa, aga see eest on võimalik kirjutada epood@rahvaraamat.ee meilile. Nad teevad sulle lihtsalt eraldi arve.
Nüüd jaanuarikuus valisin taas kaks raamatut. Üks raamat hitiklubist ja teine romantikaklubist. Muide, soovitan see kuu liituda, sest jaanuaris on soodustus kuni 63%. Kui muidu maksab Raamatuklubis raamat umbes 15€ siis nüüd maksab vaid 10€ kui mitte vähem. Muidugi igal klubil erinev soodustus. Raamatusõbrale ideaalne diil. Mina ei jõua igastahes veebruarit ära oodata, et tellituid raamatuid lugeda. 
Mulle väga meeldib Raamatuklubi, sest nii tuleb minu raamaturiiulisse ka selliseid raamatuid, mida ma muidu niisama poest ei ostaks. Ehk Rahva Raamat mitmekesistab minu lugemust. 


Kas Sina oled Rahva Raamatu Raamatuklubiga liitunud? Mis Sina sellest arvad? Millised raamatud oled Sina sealt tellinud?





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts