LINDEX

Nagu ikka suutsin ma selle postitusega hiljaks jääda. Näitan teile nelja kampsuni (neist kaks on müügil) ja kahte kleiti. Kampsunid on mul selle talve kantumad riideesemed. Kui ei oska midagi selga panna siis kampsun päästab päeva. Nagu ikka pole need ektsra pehmed vaid sellised kõditavamad. Mina olen harjunud ja pean sellisest kangast riideid tavapäraseks.
Rääkides piltidel olevatest riietest siis sellist rohelist enam saada pole, aga teisi värve küll. Halli on aga täitsa saada. Kindlasti kannan ma seda kõige rohkem. Mõlemad kleidid on saadaval ja need on ka poole odavamad. Seega tasub kiirustada. Lillat kandsin jõulude ajal, aga kirju pole veel selga jõudnud ( häbi-häbi ). Ning kahte alumist kampsunit kahjuks enam müügil pole. 
Proovin tulevikus kiirem olla ja jagada teiega riideid, mis ka saadaval on. Endiselt tahan teile lihtsalt näidata kui ilusaid riideid Lindexist leiab. Muidugi ma pole poes ammu käinud. Aga see eest hoian e-poel silma peal ja tundub, et tulemas on väga ilusaid kevadisi riideid. Ei jõua ära oodata.


Mis on Sinu see riideese, mis päästab päeva?







Teie Klaarika!

Comments

  1. Seda esimest kampsunit armastan ka mina - endal on hall ja roosa.
    Materjal on kohati kõditav aga kuna tegemist on kvaliteet villaga siis hoiab väga, väga hästi sooja võrreldes teiste 5-10euroste kampsikutega. :)
    Roosa oli mul vaieldamatu lemmik, kuni ta pesus nii kokku tõmbas, et nabakaks jäi :D:D
    Aga see hall on lihtsalt parim kaaslane praeguste ilmade ajal!!!

    https://www.blogbyanett.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunnen ka, et tahaks teise vàrve veel. Olen nõus, et need kampsunid on väga soojad ja selliste ilmade puhul väga vajalikud.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts