KATVOS


Arvan, et enamus õunaomanikke teavad sellisest ettevõttest nagu Katvos. Selle taga on imearmas Kätlin Võsu. Minu esimene kohtumine oli temaga 2016 suvel, mil ostsin talt oma esimese kaitsekleebise (vaata pilte). Sama aasta talvel kohtusin temaga taas, et kleebis ära vahetada (vaata pilti). Olen üsna püsimatu ja vajan tihti muutust. Peale seda olin ma pea kaks aastast ühe ja sama kleebisega, kuid 2018 sügisel tuli tunne, et tahan vaheldust. Tal on valik väga suur, aga tundsin, et tol hetkel ei kõnetanud mind sealt ükski ja nii kolasin pinterestis, et äkki sealt mingi hea idee leida. Leidsin ühe pildi, kirjutasin Kätlinile, et kas teeks mulle eritellimuse, sain jaatava vastuse. Ning vähem kui nädalaga oli tal see ka valmis. Kuna ma ise ei ole eriti osav kleebiste paigaldusega siis otsisime seda sobivat kuupäeva, et ta saaks mulle selle ka paigaldada. Kaks eelnevat korda on ta seda teinud ja soovisin, et ta teeks ka seda  seekord. Peale kahte kuud leidsime lõpuks selle aja, mil oleme mõlemad Tartus. Nagu ikka võttis mind rõõmsameelne Kätlin vastu ja vahetas tõeliselt osavalt kleebise ning see tulemus oli WAU. Nii minimalistlik, aga väga ilus. Olen oma uue MacBooki välimusega super rahul ning soovitan kõigil Katvosi poole pöörduda. Muide, ta teeb ka teistele arvutitele kleepse, mitte ainult õuntele.



Kas Sinul on kogemus Katvosiga? Milline see on? Kuulaksin huviga teie kogemusi, sest mina olen tema teenusega enam kui rahul.






Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts