Lars Kepler "Hüpnotisöör"

Tean, et alles oli üks postitus raamatust, aga kuna praegu on mul meeletu tempo peal siis uusi pilte pole aega teha. Seega otsin oma varamutest pilte ja teen neist miskit, sest lihtsalt ei jõuaks uut kraami toota. Uuel aastal on rahulik ja saan rohkem blogile pühenduda.
Novembrikuu raamatuks oli seekord üks krimi sari. Tegu oli Lars Kepler "Hünotisöör" raamatuga. Jõudsin selleni tänu Britile (tee tema blogisse). Salvestasin endale ajusoppi, et kunagi sarjani jõuda. Septembris lõpuks sobrasin mälus ja käisin esimest osa Rahva Raamatus ostmas (LINK). Kuid raamatu hoidsin novembriks, et see endaga reisile kaasa võtta. Reaalsus oli muidugi see, et 460-st lehest jõudsin vaevalt 100 lugeda. 
Tegelikult oli raamat väga põnev, aga lugemine kulges kuidagi kehvasti. Kogu lugemine oli täis õõvastavaid olukordi, mida suutsin kõike ka vaimusilmas ette kujutada. Ma polegi varem midagi nii koledat lugenud, kuid samas oli see väga põnev. Ning üha enam tunnen, et krimkad on just midagi mulle. Vahepeal oli olukordi, kus ma mõtlesin, et kas tõesti lõppeb lugu kurvalt või kuidas see kõik võimalik on. Hästi põnev oli ka see, kuidas lugu hakkas lõpuks hargnema. Nagu ikka ei osanud sellist lõppu oodata, kuigi oleks võinud alguses Eriku tööga kõike seostada. Tore oli ka see, et räägiti ka mehe minevikust, kui ta veel hüpnotisööris, et lugeja mõistaks olukorda paremini. 
Hoolimata sellest, et raamatu lugemine natuke venis, tahan ma ka teised osad läbi lugeda. Kapis on ootamas juba järgmine osa. 


Millist liiki raamatud meeldivad sulle? Miks?





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts