Londa // Anti Frizz Serum Shine No Hold // juukseõli



Augustikuu lõpus kui enda juukseid triibutasin, otsustasin ka juuksuri käes juukseõlide kohta küsida. Seda, mida ta kõigile soovitas tal polnud, aga see mida ta ise kasutas oli olemas. Kuna mul polnud head toodet siis otsustasin selle talt osta. Sain temalt Londa juukseõli, mida nüüdseks olen natuke üle 3 kuu kasutanud ja jagub ainult kiidusõnu.
Alustame pudelist, juba see näeb ilus välja ja kutsub kasutama (mulle on üsna oluline välimus, aga mitte alati). Lihtne, minimalistlik ja pumbaga, 5+. Samuti on ka toode ise igati hea. Esimesena torka ninna mõnusalt mahe lõhn, ei midagi vänget. See on tõesti hea. Kasutan seda kuivadel /föönitatul juustel ja see muudab need siidisemaks, pehmemaks, läikivamaks ja lihtsamini kammitavamaks. Mina kasutan kahte pumbatäit ja minu pikkadele juustele täiesti piisav. Vahel, kui olen kasutanud natuke niisutavamat šampooni ja balsamit siis piisab ka ühest täiest. 
Oma juuksurilt sain 40ml pudeli 6€ ja seda mul alles natuke alla poole. Sellise hinna eest on õli igati 5+







Millist juukseõli kasutad Sina?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kui tohib küsida siis kelle juures juuksuris käid?. Oleks vaja ka juuksuri minna ja oleks tore teada:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts