Detsembrikuu torm


Peaaegu, et nädal aega oli meil siin tugevamat sorti tuul. Mulle ei meeldi üldse tuul ja kuidagi ei taha ma sellega sõbraks saada. Kui on aga tormine meri, on lood natuke teised. See annab võimaluse teha kihvte pilte. Nii me otsustasime pühapäeval käia perega mere ääres, et näha, mida see tuul siis teeb. Meie kandis (Kunda ja Mahu rand) väga suuri laineid polnud, kui näiteks oli Tallinnas. Kuid sellegi poolest oli, mida vaadata. Mina muidugi võtsin kaamera kaasa ja klõpsutasin pilte teha. Sain Britti blogist saadud nippe kasutada ja tõesti, lainete pildid tulid paremad. Mõtlesin, et proovin ka JPEG failid RAW vastu vahetada. Ehk Mahu rannas tehtud pildid said pildistatud RAW failidena. Kahjuks selgus aga selline asi, et arvuti neid mulle väga näidata ei tahtnud ja töötlusprogramm neid üldse omaks ei võtnud. Seega on mul ainult osa pilte nii kurb kui see ka poleks. Õnneks on materjali, mida ka teile näidata ning loodan, et teile meeldib :) 
Ma ei tea, kas see vastab tõele, aga kuulsin raadiost, et selle tormi nimi on sama, mis ka minu nimi ehk Klaarika. Kuna ma googeldades midagi ei leia siis kindlat öelda ei oska. Sa tead, mis selle tormi nimi on? :)














Kas Sina käisid lainete mängu vaatamas? Ja kus? Olid võimsad lained?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. http://m.ohtuleht.ee/706946/torm-helga-jouab-eestisse-narva-lahe-veetase-touseb-kriitilise-naiduni

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts