Dove // Invisible Dry Roll-On // Go Fresh Touch Nourishing Body Wash

Ma ei tea, mis toimub, aga kuidagi ei edene need toodete postitused. Otsustan end nüüd kätte võtta ja usinamaks hakata, sest potsikuid on nii mõnigi, mis ootavad muljetamist. 
Need tooted saatis Dove mulle juba pea kaks kuud tagasi (häbihäbi). Ning tunnen, et nüüd on küll viimane aeg nendest rääkida, sest sain neilt juba uue pakikese. Selle proovimist ootan küll suure huviga ja räägin kindlasti ka teile.



Dove Invisible Dry deodorant

Ma pole kunagi olnud eriti suur rulldeodorantide fänn. Kuna ma higistan tavalisest rohkem siis on ebameeldiv kasutada sellist toodet, mis tekitab kaenlaalla märja tunde. Kui seekord otsustasin sellele võimaluse anda. Minu suureks üllatuseks oli tegu väga hea kaitsega. Peale pannes oli korraks niiskust tunda, aga see kadus kiirelt. Mida rohkem ma seda kasutasin, seda vähem ma seda märkasin. Lõpuks ei pannud enam tähele, et kasutuses oli rulldeodorant. Lõhn on Dovile omane, mõnusalt mahe ja meeldiv. Kui kaitsest rääkida siis see oli üle keskmise. Mina jäin rahule, sest pole mina veel leidnud sellist toodet, mis kaitseks mind täielikult higistamise eest. Hinda ma teile öelda ei oska, aga üle 5€ see kohe kindlasti ei maksa. Arvan, et see jääb 2-3€ vahele.



Dove Go Fresh Touch Nourishing dušigeel

Kui deodorandi proovimist ma natuke pelgasin siis dušigeeli vastu ei olnud mul midagi. Mulle on alati Dove tooted meeldinud, sest need on midagi minu kuivale nahale. Ning antud toodete valik on lai ja enamus meeldivad ka mulle. Seega lõhna osas oli raske mööda panna. Pesugeel on tõeliselt värkse lõhnaga, just minu teetass. Nagu ikka toode vahutab väga tublisti ja ei kuivata minu nahka, vaid jätab nahale kerge niisutuse. Olen ka selle tootega rahul. Ning ka selle hind peaks jääma 2-3€ vahele. 




Oled kumbagi neist toodetest kasutanud? Kuidas rahule jäid?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kirjutad, et higistad tavalisest rohkem, kas kasutad ka midagi selle vastu, mõnda apteegitoodet näiteks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siiani pole kasutanud ja Rexona deodorandid on hetkel mind kõige rohkem aidanud (vahel vajaks tõhusamat kaitset), kuid olen apteegi toodetele mõelnud :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts