Vestlus // Lääne-Viru Rakenduskõrgkool

Tänu teatud asjadele valisin endale uue meeldiva eriala ehk nagu plaan B. Valituks osutus Lääne-Viru Rakenduskõrgkool, sotsiaaltöö eriala. Nüüd esmaspäeval toimus vestlus. Minu aeg oli kell 9.00. See kõik oli oodatust palju erinev. Esiteks me läksime sinna juba neljakesi sisse. Siis 5 minutit kirjutasime küsimustele vastuseid. Ning siis rääkisime/vestlesime. Küsiti mingi 4-5 küsimust. Kõik see, mida ma kartsin, ei olnud. Kokku olime ruumis umbes 20 minutit. Olin valmis, et nüüd tuleb nädal oodata. Kuna eile nägin, et nii mõnigi tuttav juba teab, et LVRKK sees siis uurisin asja. Otsisin oma andmed ja läksin SAISi. Oi kuidas mu käed värisesid, ma nii kardsin. Ja kui nägin, et kirjas on "vastuvõetav", tahtsin õnnest karjuda. Super kergendav tunne. Kohe kinnitasin õppima tulekut ja nüüd ootan sügist. Kõik on uus, täpselt nagu 3 aastat tagasi :)



Kuna ma polnud võimeline enne vestlust midagi sööma (öösel olid seljavalud ja hommikul meeletu närv) siis peale vestlust olin ma üks suur nälg. Käisime emmega Pihlakas kõhtusid täitmas.







Kas Sina said sinna kooli sisse, kuhu tahtsid? Milline oli Sinu vestlus?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Palju õnne! :) Ootan postitusi kõigest uuest ja huvitavast :)

    Minu viimane vestlus oli küll 3 aastat tagasi, aga nii palju mäletan, et ega ma ka midagi oodata osanud. Samuti olime grupikesi sees ja korda mööda küsiti meilt küsimus ning tekitati nö arutelu. Õnneks oli mul pärast vestlust igati hea tunne, sest eelnevalt olles ülikooli Taanis külastanud, öeldi juba siis, et tegelikult pole mul muretsemiseks põhjust :)

    K./www.diylicious.ee

    ReplyDelete
    Replies
    1. AitähAitäh! :)

      Minu jaoks oli grupivestlus uus ja samas hea, sai alati midagi sekka öelda. Ega mul ka väljudes halba tunnet polnud, aga siis on see, et hakkad mõtlema palju. Oleks võinud ikka seda ja toda öelda. Kuid õnneks lõpp hea kõik hea :)

      Delete
  2. Ma käisin samuti vestlusel Lääne-Viru Rakenduskõrgkoolis. Ma kandideerisin kahele erinevale erialale seal ja käisin neid siis samal päeval tegemas. Esiteks sotsiaaltöö eriala, kus minuga lihtsalt vesteldi, täitsa üksinda olin õppejõudude ees. Ja veel majandusarvestuse eriala, kus ma pidin ülesandeid lahendama ja siis lisaks oli ka vestlus veel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, lahe. Kuidas läks? :)
      Mina olin ka valmis mingit ülesannet lahendama, aga ei pidanudki.

      Delete
    2. Ma käisin eelmisel aastal vestlusel. Hetkel õpin majandusarvestust ja lähen teisele kursusele. :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts