Poola // Oświęcim // Willa Pierrot

Oeh, ma vist ei saa ealeski kõike seda materjali siia ülesse pandud, mida ma plaaninud olen. Eks näis kaua ma jõuan ja kas teie üldse viitsite veel neid postitusi lugeda.
See selleks. Teise öö veetsime ka Poolas, linnaks oli Oświęcim. Hotell asus "vanalinnas". Hästi selline vaikne ja mõnus koht. Paar pilti on rõdult tehtud, kus on näha seda platsi. Hotell oli Willa Pierrot. Super mõnus. Voodid olid pehmed, vannituba ilus ja kõik igati 5+. Rohkem infot saad hotelli kohta SIIT. Ööbimiskohta jõudsime isegi, et üsna valges. Viisime asjad tubadesse ja läksime otsima kohta, kust süüa saaks. Kuna kell oli siiski natuke palju, olid juba enamus söögikohad kinni. Leidsime siis kebabi söögikoha ja saime kõhud täis. Jalutasime nii tunnike veel väljas ringi. Mõnusalt soe oli väljas. Nautisime seda sooja ilma, sest siis polnud veel head ilma tunda saanud. Hommik algas hotellis hommikusöögiga. Kuna õhtul jäi silma jäätiseputka, käisime enne ärasõitu ka sealt läbi ja ostsime teepeale ka mõned värsked saiakesed. 







Hommikune Poola :)





Kuidas Teile mu reisipostitused meeldivad? Tasub neid veel teha?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Loen ja tundub huvitav, aga üks suur viga on. Soovitad minna, aga koordinaate ei mingisuguseid. Tore oleks need juhised ka sinu blogist leida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui googeldada siis leiab väga kenasti üles :)
      Jagiełły 2, 32-600 Oświęcim, Poola

      Delete

Post a Comment

Popular Posts