Colgate

Üpris suve algul sain Amway'lt paki. Minu kotikeses peitis end 4 toodet. Kõik olid minu jaoks uued ja huvitavad. 
Nüüd, mil tuubid on põhimõtteliselt otsas, tahan teile neist mõned sõnad rääkida. Tooted lubavad üsna kiire ajaga tulemusi. Minul kulus tulemuste nägemiseks nii mõnedki nädalad, aga muutust on näha.


Ma pole elus kasutanud suuvett. Nüüd mul avanes see võimalus. Esimesed paar korda tekitasid ikka rõveda okserefleksi. Kuid võin öelda, et sellega harjub ära. Praegu on mul veerand pudelit alles. Korraga kasutan pool korgitäit, sest rohkem ei kannata. Sattusin sellest vedelikust sõltuvusse. Peale hambapesu jätab suhu mõnusalt värske tunde. Pole sellist asja, et tunduks nagu kuskilt jäid hambad pesemata. Soovitan.

Kasutasin seda hambapastat teisena ja tundus, et sellega pestes oli tulemus parem. Pesin antud hambapastaga nii kaua kuni tuub otsas. Alguses oli peale igat pesu näha, et hambad olid valgemad. Ma ei tea, kas see oli tingitud sellest, et silm harjus ära, aga kui tuub otsa hakkas saama siis enam erilist vahet polnud näha. Minu arust polnud see hambapasta nagu iga teine. Ei tekitanud suus värskuse tunnet, mida tavaliselt olen harjunud ikka tundma. Kuid sellest hoolimata on tegu üsna hea valgendava hambapastaga.

Olen sama sarja teist hambapastat kasutanud ja see mulle meeldis. Nii lootsin, et ka Max White One Optic annab tulemusi. See teeb seda ja hambaid kahjustamata. Tulemus tuleb tänu sinistele osakestele, mida pasta sisaldab. Kohe tuleb meelde ka kui tüütud need on. Kui sinised osakesed kraanikaussi lähevad siis need ei tule kohe ilusti ära. Muudavad kraanikausi siniseks ja  nii mõnigi kord on vaja svammi, et valamu taas valgeks saada. Paras jamamine, aga samas on tulemus ka olemas. Kui eelmine pasta ei jätnud suhu värsket tunnet, siis sellega on see olemas. Suu saab ilusti puhtaks. Loputada veel suuveega ja tulemus super.

Ma polnud veel jõudnud sarja testima hakata kui kuulsin, et hambahari pole kõige parem. Mulle on alati meeldinud natuke tugevamad hambaharjad, aga no see hari on ikka tõesti kõva/tugev. Mõned päevad pesed igal hommikul ja õhtul siis tunned, et tee või hambapesusse paus, sest igemed ei kannata enam. Muidu ei saa nuriseda, puhastab hambad ilusti ära. Mina aga eelistan siiski natuke pehmemat ja ilmselt ka muu hambaharjaga on tulemused ilusti tulema.





Kas Sina oled neid tooteid kasutanud? Kuidas meeldis? Oli ka Sinu jaoks hambahari liialt karm?




Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Enne-pärast pildid? Ja ''nii mõnigi kord on vaja svammi..'', millega Sa siis muidu kraanikaussi pesed? :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuna ma ei uskunud nii kohest tulemust siis ei hakanud pilti tegema, kuigi oleks võinud.
      No selles mõttes, et alati ei saa käega valamut sinisest värvist puhtaks. :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts