Pühapäeval sai üle pika aja koos emspiga linnas käidud, käisime Tartus, kuna oli vaja Tartu kodus näidud ära saata ja siis emps mõtles, et võiks ju poodidest ka läbi hüpata. Poodides kolades sai endalegi nii mõni asi soetatud. Muidugi ühest väsitavast poe tiirust ei puudunud ka üks korralik söök, sai käidud Peetri Pizzas oma kõhtusi täitmas :)))

Minu ostud:

Mul on peegelkaamera küll juba natuke üle aasta olnud, aga kunagi pole liiga hilja seda paremini tundma õppida ja paremaid pilte teha :) / 27€

Lugedes ühest blogist Tahe juuksemaski kohta, teadsin, et pean selle ka endale soetama ja nii olen ka mina selle õnnelik omanik :) / 10€

Olen juba aasta otsa ühte Eucerini näokreemi kasutanud ja teadsin, et vajan vaheldust ja midagi sobilikumat oma näonahale / 5€

Jah, just need papud olid mul puudu :) / 10€

Pükstel on sellepärast imelik värv, kuna tahtsin pluuse õiget värvi kätte saada, pluuse soetasin endale Reservedist, polnud selle järgi erilist vajadust, aga kuna oli odav, siis mõtlesin, et miks mitte. / 4€

Päikest! :)

Comments

Popular Posts