REVIEW: NORDIC MOISTURE MATCH Matistav värskendav kreem, kombineeritud ja rasusele nahale

Olles pea aasta otsa kasutanud ühte Eucerini näokreemi, mis niisutas mu nägu väga rikkalikult, aga samas see polnud just parim lahendus minu kombineeritud ja rasusele näonahale. Kui aga lugedes üks päev cosmot mis tutvustas uusi Garnieri näokreeme, mille sarjas oli ka kreem kombineeritud ja rasusele nahale, teadsin, et pean selle endale ostma :) Ja siin ta siis nüüd on.


Esialgu seda väikest potsikut avades, tundus see tekstuurilt olema üsna selline tugev, aga kui näpu sisse pistsin siis pidin eksima....

...... oma tekstuurilt on see siiski üsna vedel. 

Olen saanud seda nüüd mõned päeval kasutada ja võin öelda, et see tõesti teeb oma tööd, on matistav, kui ennem Eucerini kreemi kasutades oli terve päev nägu üsna läikiv (ilma meigita), siis seda kreemi kasutades olen tähelepannud, et terve päev on nägu üsna matt ja ilus, ei läigi. Olen selle näokreemiga enam kui rahul ja hind ei olnud ka kirves. Ilmselt jään sellele kreemile pikaks ajaks truuks :)))

Eriti tore oli muidugi augustikuu cosmot lugedes ja nähes, et ka üks minu lemmikutest blogijatest kasutab seda ja kirjutas lühidalt sellest kreemist :)))
http://www.missliina.com/ saate ka tema blogi uudistada ;)

Päikest!

Comments

  1. Tegin ka sellest juttu :) Nüüd seisab.

    http://mozzazzom.blogspot.com/2013/07/product-review-garnier-nordic-moisture.html

    ReplyDelete
  2. Lugesin teie arvustust ka. Mul sobis juba esimesest korrast saati, nägu ei läikinud ega midagi. Eucerini kreemiga oleks nägu pool päeva läikinud.
    Vast millalgi ikka leiab kasutust :)

    ReplyDelete
  3. Tere Klaarika, kui saladus pole siis palju see näokreem maksis? On plaan endale soetada, kuna mul on ka probleeme vistrike ja rasuse näonahaga. Loodan et saan sellest abi ja lõpuks enda näonaha korda :)

    ReplyDelete
  4. Tervist! :) Ei ole saladus, maksis see mingi 5-6€.
    Kindlasti soovin probleemsele nahale seda, et joo päevas vähemalt 2l vett ;) Mind on vesi aidanud, on näha, et näo olukord on tunduvalt parem.

    ReplyDelete
  5. supper kreem on . Nägu püsib terve päeva ilus matt

    ReplyDelete
    Replies
    1. On tõesti, aga mõtlesin oma näole vaheldust pakkuda ja kasutan Avoni kakao oaga näokreemi :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts