NEVER REGRET SOMETHING THAT ONCE MADE YOU SMILE.

Niii siis, nädalake on möödas mu eelmisest postitusest, pole midagi põnevat siia igapäev kirjutada, nagu ikka, kool, kodu, trenn ja siis õppimine ka. Aega nagu väga ei jää ja kui jääbki, sis tõesti ei hakka siia mõtetut sitta tootma :D Reedel siis maale. Oi see reede oli igav, mõtlesin vahepeal, et panen pommi alla endale :D aga õnneks natukene see seis õhtupoole paranes, aga mitte märgatavalt, laupäeval eriti magada ei saand, juba varakult räägiti kõvasti, tädi tuli korra meile ja siis läksid lammasmäele. Ja siis õnneks sain edasi magada, kui seda saab muidugi magamiseks nimetada. Mingi üks ajasin end püsti ja käisin vanaemal külas. Kunagi läksin koju ja siis passisin jälle nsm, mõtlesin taaskord, et eiiiiii, täna ei tohi nii juhtuda, õnneks võtsin end kokku ja läksin krissu ja ta semudega välja, jumal kus üks oli närvis, napilt oleks asi käest läind, aga õnneks suutsime maha rahustada, läksime juba varakult kodu, krissu tuli veel natukeseks mu poole. Istusime nsm ja siis mul hakkas suurem messimine. Sain siis teada, et ta tuleb mulle külla, mõtlesin, et ah olen üleval, et kaua ei lähe, aga lõpuks ta jõudis mingi kolmveerand viis :D:D:D Siuke mõnus varahommik oli taga, aga ses suhtes, et "ei vää?", võis siis "jah vää?" või hoopis "MIKS?" :D:D  ja kui ta ära läks, hakkasin telksi vaatama ja unega võitlema, siuke unekas tuli peale, et jubeee, aga no aru saada ka miks :D Sain tädiga linna, käisin poes ja nüüd tunnen jälle, et uni tahab külla tulla, täna varakult magama ära siis.

Comments

Popular Posts