•  Kunagi ära ole oma valuga üksi, sest kui kellegile räägid, on valutum.
  • Nuta, kui on valus, ära häbene seda, las pisarad viivad kurbuse minema.
  • Mulle on küll lihtne haiget teha, aga vähemalt ma pole nii tundetu, et ei saagi haiget.
  • Tõelist valu, mis on sul südames, ei anna pisaratega välja nutta.
  •  Sometimes, I'm afraid to be happy, because every time when I'm happy, something goes wrong and hurts me.
  • Sinu jaoks oli mu unustamine lihtne, miks ei võiks see olla sama lihtne minu jaoks?
  •  Tuleb aeg mil mõeldes sulle mõtlen et ehk oligi nii parem?
  • Sa murdsid mu südame, muutsid selle jääkuubikuks ja lasid selle pilvelõhkujast alla lennata, mu süda kukkus miljoniks killuks.
  • Nuta, kui on valus, ära häbene seda, las pisarad viivad kurbuse minema.

Comments

Popular Posts