JUST DON'T FORGET ME.......

Hmm neljapäeval sai siiis Laural külas käidud, mõnus õhtu oli, juttu ja pilti :) reedel oli siis prantsuse keele konkurss, oi kus ma olin närvis ja enne esinemist oli paras segadus ka ja muidugi meie grupp oli ESIMENE , kes pidi lavale minema, aga noh tehtud ja sai kaelast, vaatasime lõpuni ja siis millalgi triinuga minu juurde, käisime siiriuses ja tulime minu juurde, istusime ajasime juttu ja olime nsm lahedad ja siis oli mul juba aeg liinikale minna ja bussiga rakke. Buss oli ääreni täis nagu arvata oli. Rakke jõudes nats kodus ja siis välja, noorteka, sai seal natuke oldud, koju, trollisin nats kodus ja siis välja, sai siis dimitri pool oldud. Ja millalgi koju, olin juba valmis magama minema, aga siis tuli msn'i kiri jutt venis lausa nii kaugele, et tegime weebi, mai või kuidas inimene paneb nii vähesega mu naeratama :) magama sai mingi 3, oi kus laupäeval magasin mõnuga üheniii, lebosin pikalt, lõpuks otsustasin, et teeb siis issile isadepäevaks kooki, mõeldud tehtud, kunagi välja, pold just erilisem õhtu, aga käis küll, sai ka siis kook lõpuni tehtud. Aga no jou, magama taas mingi pool kolm :D klassiõega juba naersime, et kas suve režiim taas sees :D pühapäev kümme ülesse, kiirelt söök ja kõik muu, käisime vanaema juures, andsin issile koogi üle, maitsesin ise ka, mmmm kui hea tuli :) korra vaalast läbi ja lammasmäele, istusime seal mingi tunnikese, sai tortiii :D käbelt kodust läbi, asjad kokku ja tartu poole ajama, sain endale 2 paari uusi teksasi, nagu ikka, siis ka mac'i ring :D koju sain mingi enne seitset, käisin ka piltidel järgi ja siis mingi enne kümmet hakkasin aiku kt'ks õppima ja pool üks lõpetasin, waoo, pole ennem nii pikalt õppinud :D koolis siis 2 suurt kt'd, loodan kolmed kätte saada, käisin soetasin täna endale ka 2 pluuusi ja nüüd varsti triinuga trenni. ( hakkan ka siis tantsimas käima ) :D
 

Comments

Popular Posts