THAT SMILE.

31 august - am , mäluauk, no ei mäleta, aaa, ärkasin mingi 12 , tegin lavaširulle, käisime rakveres, sain endale spordikoti ( mis on roosat värvi :D ) mingi kell krissuga välja, bussikas ja värki, tulid siis jälle simuna omad, sai nsm oldud, mingi aeg mäealla, natuke seal. Kusagil pool kaksteist hakkasin kodu liikuma. Ja siis neti chill.

1 september - pool kaksteist ülesse, emps niitis aiamaal muru, ma riisusin õunad kokku. Siis vanaemalt sain süüa kaasa ja kõike muud :D koju, pesssu, viimased asjad kokku ja hakkasime 3 liikuma, pool viis vist tartus, mac'i ring, siis korra tädi pool, eedenist süüa ja korteri asju lahti pakkima, 7 aeg läksid siis emps ja õde minema. Jäingi siis üksi, üritasin netti kätte saada, olin lootust kaotamas, aga õnneks siis lõpuks sain. Mihkel tuli mingi 8 aeg külla ( esimene külaline siis ) istusime, vahtisime telksi ja olime nsm lahedad :D vaatasime tv6-st mingit õudukat, mis oli päris kahtlane, aga no ma siiski suutsin mõne koha peal ehmatada. 
2 september - ärkasime mingi kell . Mingi kell läks ta ära. Siis ma tuiasin ja olin nsm. 6 aeg sain lõpuks poodi, siis sain ka magamis pükstest välja :D kusalgi kaheksa aeg sain Triinuga kokku ( uus klassiõde ). Jalutasime ja ajasime nsm juttu. Veerand 10 toas, tegin süüa ja nüüd teleka taga lebos :D Ja juba hommme, jah HOMMMME :)

Comments

Popular Posts