I FEEL LIKE I'M WAITING FOR SOMETHING THAT ISN'T GOING TO HAPPEN.

13 august -  Nii , olin tubli, käisin vanaemal abis, niitsin muru, selle suve teine kord :D eelmine suvi sai pm ikka iga nädal niidetud :) aga noh mis seal ikka. Siis koju, pesu, välja, peale seda jälle korre vanaema juurde ja siis millalgi liinaga kokku ja läksime jõuka, sõitsime vaheldumisi ratast. Käisin ka nats hüppenööriga hüppamas :D koju, pesu ja lebosse ära. Ja suht varakult magama.  

14 august - äratus veerand 9, särk, värk ja tööle, käisin jälle katust puhastamas. Sain 12 valma, koju, pesu , käisime tapal , õel järgi, siis rakveres. Lindexis tsekkisin juba ära, mis neljapäeval plaanin osta :D koju, pm kohe jooksma, täna jooksin pikema ringi, mõned ventused ja PESSSU :D siis jälle suht lebo, kuni üks hetk olid mul akna taga krissu, alari ja rauno, no tere tore :D mis seal ikka ajasin end välja, käisime ja olime ja ajasime nsm juttu :D mingi tunnikese olin väljas , siis tuppa ja taaskord lebosse ära. I know, ma olen lebo inimene :D:D

Comments

Popular Posts