IF YOU NEVER TRY YOU'LL NEVER KNOW.

Nv sai siis enamus aja minu pool oldud, kuna ilmad üli sitad olnud. Laup. oli nn filmiõhtu :D krissu, tikker ja nittim tulid siia, algul oli, et topi mingi õudukas peale ja pärast vahtisime ühe filmi veel otsa, selline rahulik laup. :D Ülejäänd õhtu lasin netis ringi. Pühap. olin juba kümme üleval, lebosin, sõin ja siis hakkasin brownisi tegema. Vahepeal käisin mampsi ja papsiga rakveres, sain keeksi vormi :D Jebaa, saan nüüd keekse tegema hakata , üks retsept juba ootab ;) maitsesin siin brownid ka ära, mmm kui head tulid ja võib aravata, et empsile ja õele ka meeldisid kuna kadusid kiirelt taldrikult :D kiire pesu ja rentslimiljonäri vaatama, üks mu lemmikumaid filme :) Kaksteist hakkasin õppima, normaalne nagu ma olen :D Ja pool üks magama. Päris raske oli ülesse saada aga sain. Tunnid läksid küll täna mega kiirelt, kott koju, käisin poes, sõin ja kohe ajakirja lainele ja õhta poole võrku :)

Comments

Popular Posts