TODAY I AM HAPPY BECAUSE I DON'T HAVE ANY REASON NOT TO BE.

Ütleks, et eile oli päris mõnša päev, kool läks kiirelt, tunnid lühendatud ja mingi orienteerumine oli, see sai 30 mintaga tehtud :D siis kodus, sõin, sätt ja nats netis ja krissuga pilte tegema, üli mõnus päike oli ja pildid tulid ka nii ilusad ( lisan ka mõne ) siis koju, laadisin pildid arvuti ja netti. Krissu siis mingi kaheksani siin, siis vahepeal telks ja nett, haige kuda vahel võib fb lihtsalt lambist näkku panema hakata. Ja sain ime kombel päris varakult magama, pool kaksteist või nats ennem seda magasin. Suht kohe kui pea patja puutus ma magasin :D Mulle sobib, Täna tegin juba mingi enne tund korra silmad lahti. Imelik nagu ma olen :D Töpa tunnis siis tegime vahvleid :D sai ka siis kooli uuele köögile käsi külge pandud, järka tund on plaan muffineid teha. Siis kodus, hakkasin ka siis vahvleid tegema, olen aus, kodus tehtud vahvlid tulid paremad :D siis nats netis ja võtsin end kokku ja käisin jooksmas, lõpus oli küll juba nii, et ma rohkem ei jõua, hakkan kõndima aga ei tubli olin ja pidasin vastu. Kops oli nii koos. Siis venitasin, ja võrku mängima. täna oli üks parimaid trenne, aitäh teile ;) pool üheksa sai läbi, kodu, sõin , kohe pessu, pilvede all vaatama ja õpppima :S . Aga homme on juba neljapäeeeev ;)

Comments

Popular Posts