YOU KNOW WHATS BEAUTIFUL? READ THE FIRST WORD AGAIN.

Amm eile hommikul oli meil -24 , mõtlesin algul, et ei lähe aga lõppuks ikka läksin:) meie klassist oli siis 6. tunnid lebod ja koolis oli mõnusalt rahulik. peale tunde keemiat õppima, alusatn juba vaikselt katsete jaoks, parandasin oma keemia töö ka ära, sain "5", ma  olin nagu üli happy, mõtlesin, et hea kui neljale välja veab aga näe tuli viis, koju, sõin, ja nsm lebo, teleka taga tuli ka mega uni, tukastasin natuke, enne seitset võrku peala, I LIKE ;) koju, pesu , telksi ja netis, no meil jätkub ikka juttu kauemaks ;) magama sain mingi poole kahe aeg. Täna oli siis meil -27, isal -28, mul oli, et ei ma täna küll kooli ei lähe ja magasin edasi. Selle aasta esimesed külmapühad;) krissu hellas ka vahepeal, jäi ka koju, täna oli meie klassist kohal olnud 3 õpilast. vägev :D ärkasin kolmveerand ühetesit aeg. Iss tõi mulle palju palju banaane:) , nüüd vahin telksi ja naudin koolipäeval kodus olemist :D Õhtul tuleb juuuuuuuksur;) Tsaukii

Comments

Popular Posts