ME EI VAJA MÄGESID, EI KUUMA RANNA LIIVA, ME ARMASTAME EESTIMAAD, SEST KUULUME SIIA. KAKS RAHVAST ÜHES KOOS,SEE EI OMA TÄHTSUST. PALUN HOIDKEM KOKKU, MIKS MEILE VAJA KÄHMLUST?

Ei laupäev vasta pühapäeva oli ka vägev :D mul tuli suht varakult uni juba, jäin kusagil kaksteist magama, emps hellas poole ühe aeg, rääkisin empsiga siis pool unes, ajasin igast asa kokku, küsis midagi ja mõtlesin sõna "suurtuba" 5 minta, emps küsis kohe, et joonud :D ja kõne lõpus suvatses küsida, et kas magasin :D ütlesin jah, tüübil oli kohe nii, et öelnud kohe :D panin kõne kinni ja jäin teleka taha magama, selles ma olen osav :D hommikul väga kaua magada ei saanud AGAIN :S  viisime õe , sugulase sünnale, pidas rakvere bowlingus ja me läksime kunda, pisikest vaatama, ta oli nüüd veel väiksem ja veel armsam :D ta võiks juba nats suurem olla:) tahaks temaga juba jalutama minna ;) mingi aeg läksime ära, võtsime õe peale, käisime araratis söömas, mm hea oli :) koju, maarajas korra poes, kodus värvis emps tuka ära, nüüd tukk soovitud värviga :) siis õppisin, pesus, netis jälle mai tea mis kellani, no ei saa lihtsalt jutud räägitud :D õppida ka täielikult ei suutnud, mega uni tuli. täna oli siis stiilinädala algus. Täna olid nohikud. olin ka siis nats. muidu 6 tundi, ja füssas ei saand naeru tagasi hoida :D ja muidu suht nsm passinud, õppisin ilusti ära, kirjanuds vajab veel üle vaatamist , see suht keeruline, sain siis täna selle veerandi esimese "3" ja "2" tubli klaarika :/ kolm on KT oma ja kaks sellepärast, et unustasin koduse töö teha, juhtub: ja aitab küll kaua ma siin mulan nüüd :D Olge tublid;)

Comments

Post a Comment

Popular Posts