Septembrikuu loetud raamatud


Ongi taas üks kuu möödas. Kui alguses arvasin, et septembris kuigi palju raamatuid lugeda ei jõua siis tegelikult olin päris usin. Kokku sa loetud viis raamatut. Kaks jõudsid minuni taaskord tänu Mariannile. Ütlemata tore neiu, kellega raamatutest pajatada."Britt-Marie oli siin" raamatust sellest postituses ei räägi, sest sellest tegin eraldi postituse.  Kuid, mis ma siin ikka seletan, keri alla ja saad lugeda minu septembrikuust.




Septembrikuud alustasin Varraku saadetud Jo Nesbø "Nuga" raamatuga. Selle läbi lugemine võttis mul aega tervelt 2 nädalat. Olin vahepeal motivatsiooni puuduses ja nii ei tahtnud raamat üldse edeneda. Oli päevi kui ei lugenud ühtegi lehekülge, mõni päev vaid paarkümmend ja üksikud korrad kui jõudsin tervelt 100 lehekülge lugeda. Õnneks on minu instagrami jälgitavate seas mõned inimesed, kes on sama suured või veel suuremad raamatusõbrad, kes oma postituste kaudu süstivad motivatsiooni minusse. Umbes septembri teisel nädalal sain tõuke Mariannilt, kes on tõeliselt usin lugeja. Vestlesime natuke instagrami directis, peale mida olin tõelises sõiduvees ja valmis kõik raamatud läbi lugema. 
Natuke raamatust endast ka. Tegu oli üsna põneva krimkaga. Kuna ma lugesin seda pikalt siis vahepeal suutsin loetud infot unustada ja keskendumisega oli kohati raske. Ütleme, et esimesed leheküljed olid minu jaosk puhas arusaamatus. Kuskil veerandi peal hakkas asi ilmet võtma ja selgeks said ka esimesed loetud leheküljed. Lugu oli kohati üsna õõvastav ja rõve. Iga leheküljega mõtlesin, et kuidas on võimalik seda lugu lahendada, sest mingitel hetkedel tundus see pea võimatu. Ükshetk kui asi hakkas hargnema siis mõtlesin, et kuidas järsku nii. Kuidas ma midagi lugedes tähele ei pannud. Ja siis kui raamat läbi, jäin mõtlema, et mida lugu. 

Armas Varrak tegi septembri alguses üllatuse ja saatis ühe eelkoopia. Kui tuli teade, et mind ootab pakk siis esimene mõte oli, et ma pole midagi tellinud. Päeva peale hakkasin facebooki lugemisgrupis nägema pilte, et Varrak on raamatu saatnud. Õhtuks olin üsna kindel, mis mind pakis ootas ja ma ei eksinud. Kui see raamat oleks kuskil valida olnud siis suure tõenäosusega ma seda poleks valinud. Miks? Minul loeb väga palju raamatu kaas ja minu jaoks see kuigi lugemakutsuv pole. Kuid see eest on mul hea meel, et sain seda lugeda, sest tegelikult oli tegemist väga põneva looga. Terve lugemise vältel oli põnev ja igavust ei tekkinud. Kui loo lahendamine vahepeal kõrvale jäeti siis pakkus pinget peategelase peresuhted, mis panid kohati kukalt kratsima. Miks lubad kui ei täida seda, ära siis parem üldse luba. Ning suur üllatus oli loo lõpp. Seda ei osanud kuidagi ette näha/ennustada. 







Septembrikuu kolmas raamat oli Robert Muchamore "Agent". Selleni jõudsin tänu Marianni instagramile. Nägin kui ta alustas selle lugemist, tundus põnev ja hakkasin seda kohe Rahva Raamatu lehelt otsima. Kahjuks oli see igaltpoolt välja müüdud. Kuid ta lahkelt saatis mulle raamatuvahetuse lingi, kus see parasjagu pakkumisel oli. Mõeldud tehtud ja raamat oli nädalapärast pakiautomaadis. Lugesin raamatu kahe päevaha läbi. Hästi lihtne ja kiire lugemine. Kogu aeg oli põnevus üleval. Mingil hetkel tundus, et natuke liiast. Kogu lugu oli üsna üldine ja väga palju lahti harutamist polnud. Oleks seda võib-olla natuke rohkem tahtnud - olukordade täpsemaid kirjeldusi. Kuid samas vahelduseks väga mõnus. Teine osa oli õnneks Apollos veel saada ja lausa soodukaga, kolm korda võite arvata, kas tellisin või ei. 

Kui "Agent" raamatu lugemine hakkas lõppema siis piilusin e-poodidesse, äkki on kuskilt saada järgmist osa. Alustasin Rahva Raamatust, seal ei olnud, aga minu õnneks Apollos oli ja veel hea hinnaga. Mulle omasena siis ei mõelnud pikalt kui raamat oli minu poole teel. Nii panin septembrikuule punkti Robert Muchamore "Diiler" raamatuga. Marianni postitusest jäi kõlama, et teine osa oli parem kui esimene ja ma olen temaga täiesti nõus. Just selletõttu, et nad olid ühel missioonil, mis kujunes väga põnevaks ja pingeliseks. Kui muidu tundus selline üsna noortele siis ükshetk oli ikka nii hirmus, vaata, et tee selgeks endale, et tegu on raamatuga. Tänu Marianni insta jälgimise ma nende raamatuteni jõudsin ja soovitan soojalt. Kahjuks esimest osa poodides enam pole, aga raamatukogus ehk ikka ja teist osa on saada e-poes. 





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts