Härraga pildistamas // Sandra Lahi Foto


Sellel suvel jõudsin teist korda veel fotograafi juurde. Olen Sandra tegemisi jälginud instas (Sandra Lahi Foto) juba väga pikalt. Olin temaga väga mitmeid kirjavahetusi pidanud ja tihti uurinud, et millal on tal vaba aega pildistamiseks. L-Õ-P-U-K-S juuli lõpus leidsime sobiva aja ja me käisime härraga tema juures, õigemini Vainupea rannas. 
Tollel päeval oli ilm üsna heitlik - päike, tuul, vihm. Härra muidugi arvas, et äkki lükkame pildistamise edasi ja ma kohe, et ei. Kõik sellepärast, et mulle endale ei meeldi need inimesed, kes paar tundi enne sessiooni algust aja ära ütlevad. Jumal tänatud, et läksime, sest me saime imelise ilma, mida näete piltidelt. Mul oli üsna varakult teada, mis riietega pildistama lähme. Ütleme nii, et tegelikult polnud just t-särgi ilm, aga 20 minutit kannatas ära. Sandra ise oli soojas jopes ja mina tola arvasin, et me võiks nii paljalt olla. Aga mis sa teed kui idee on üks, aga ilm on midagi muud. 
Meil oli ette nähtud 30 minutit, aga kuna ilm oli tuuline ja külm siis tegime kiirelt 20 minutiga pildid ära. Taaskord kaamera ees on raske olla, kuigi ma ütleks, et tundsin end Sandraga vabalt ja panin seda ka härra juures tähele. Hästi tore oli meil - värisesime, naersime ja tegime pilte. 
Kui paar nädalat hiljem pildid kätte sain siis ma olin võlutud. Tormine ilm tegi pildid tõeliselt ägedaks ja ma olen nendega super rahul. Sandra ja tema oskus muuta pildid maagiliseks. Mul on siiralt hea meel, et ma lõpuks tema juurde jõudsin. Temaga on väga lihtne suhelda, ta on vahetu ja viskab nalja. Teeb olemise vabaks. Aitäh sulle! 


Kas Sinul on ka olnud kordi, mil tahaks pildistamise ära öelda, aga oled ikka kohale läinud ja lõpuks tänanud õnne, et nii läks? Kirjelda seda.










Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts