HOLIKA HOLIKA ALOE 99% SOOTHING GEL


See võis olla aprilli alguses kui Kelly Kullerkupp rääkis oma videos aaloe geelist. Minu mõte hakkas kohe jooksma, et kuu lõpus päikese alla puhkama ja sobiks ideaalselt kohvri kaasa pakkida. Paar päeva hiljem oli see mul kodus ootel ja suundus reisikohvri. Aitäh, Kelly! See oli tõeline abimees. Peale päikesevõttu määrisin sellega keha sisse ja hommikuks oli punetus kadunud. Kuidas ma ilma selleta enne üldse reisitud sain. Peabki uue tellima, sest viimasel päeval sai tuub tühjaks. 
Aloe on geel, mida ma üksi kasutada ei saa. Peale esimest päeva sain aru, et keha ei saa piisavalt niisutust. Nii kujunes peale pesu välja rutiin. Pärast pesu panin ohtralt geeli ja kui see oli sisse imendunud siis panin peale kehakreemi. Nii oli nahk niisutatud ja ei kiskunud kuskilt. 
Näole ma naljalt igasugust jama ei pane. Kahtlesin ka selles, aga otsustasin proovi teha. Minu õnneks sobis ka näole sama variant - geel alla ja kreem peale. 
Ees ootava ja/või puhkuse jaoks on tegu super hea abimehega. Julgen soovitada, sest see ei maksa ka palju (tradehouse - 8.90€).


Mida kasutad Sina peale päevitamist?




Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts