11.06 // Viimane koolipäev


Ei teagi kohe kust kohast alustada. Kiire kooilõpp on seljataga, möödas on kolm päeva jaanipidustusi ja lõpuks on mahti aeg maha võtta. 
Juunis sai läbi minu teine aasta õpetajana. Mäletan selgelt, et 2017 kui tööle asusin siis peale esimest kuud oli selge, et rohkem ma seda tööd teha ei taha. Kuid võta näpust. Mulle tegelikult väga meeldib. On küll väga raskeid päevi, aga see eest on ka neid helgeid hetki, mis toovad naeratuse näole. Just nende eriliste hetkede pärast mulle õpetajatöö meeldib. Kõik päevad on erinevad. Peale igat tööpäeva mõtled, mida järgmine toob. Ning mul on väga hea meel, et ka 2019/2020 õppeaastal saan olla Rakke Koolis õpetaja. 
Nüüd olen pikal puhkusel ja tööle naasen alles 21.august. Saan rahulikult pildistamistele keskenduda. Oi kuidas mulle suveõhtu päikesevalguse sessioonid meeldivad. Pildistamisele vahelduseks lähme juuli alguses  perega puhkama. Seekord oleme vaatamisväärsused välja valinud, aga ööbimistega tegeleme jooksvalt. Liigume vastavalt soovile.  

Millised on Sinu selle suve plaanid?










Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts