JAANUARIKUU LOETUD RAAMATUD

Enne kui veebruar läbi saab teen väikese kokkuvõtte jaanuaris loetud raamatutest. Endalegi üllatuseks suutsin ühe kuuga kuus raamatut läbi lugeda. Mõne jaoks on see köömes, aga minu jaoks mitte. Pea igal õhtul lugesin vähemalt 50 lehekülge. Olen uhke enda üle, sest ette ruttavalt võin öelda, et veebruar polnud sugugi nii edukas. Jaanuarikuud alustasin "Norma" lugemisega. Nagu ikka olid mingid eelarvamused, aga tegelikult oli väga hea lugemisega - soovitan. 
Ükskord tööl uurisin raamatu "Väike prints" kohta ja öeldi, et minu õpilastele raske, aga ma peaksin selle ise läbi lugema. Mind tundes, ei lasknud kaua oodata ja läksin Rahva Raamatusse, et see armas raamat endaga koju tuua. Ütleks nii, et vajas keskendumist, aga nõustun, et iga täiskasvanu võiks selle läbi lugeda. 
"Elu helged paigad" oli mul riiulil juba pea aasta ja ootas oma korda. Kui alguses tundus selline tavaline lugemine siis peale autori järelsõna.Raamat sai omale uue tähenduse ja võib öelda, et meeldib mulle jaanuari loetutest kõige rohkem.
Kui ma hakkasin oma instagrami kontol kingiloosi tegema ja koostöös Rahva Raamatuga M. Obama "Minu lugu" raamatu loosi panime siis ostsin selle ka omale. Ma ei taha kunagi kellelegi kinkida midagi, mis mind ennast külmaks jätab. Obama lugu nõudis minult kõige enam pingutust, sest uni tikkus peale, aga sellest hoolimata oli väga inspireeriv lugeda vägeva naise lugu. Ning saada aimu, milline elu Valges Majas on.
Jaanuaris oli Varrakus krimikuu ja nagu ühes postituses kirjutasin siis tellisin endale päris mitu raamatut. Üks neist oli "Nahata tüdruk". Võib öelda, et üsna võigas lugu. Kolmveerand raamatust oli selline tavaline, ilma eriliste emotsioonideta. See eest viimane lõpp oli ikka üsna põnev.
Kuu lõpetasin Lars Kepleri "Painajalik leping" raamatuga. Tema esimene osa oli põnev ja ootasin teiselt sama. Ei pidanud pettuma. Üsna tihti tuli lugedes ette olukordi, kus hirm oli nii suur, et jätsin vist isegi hingamise pooleli. Nagu oleks vaadanud õudusfilmi. Vot need on raamatud, mis mulle aina rohkem meeldivad. Tahtsin veebruaris Kepleri kolmandat osa lugeda, aga kahjuks ei jõudnud selleni. Loodan märtsis jõuda, sest Larsi kirjutatud lood on kindla peale minek.


Oled mõnda neist raamatutest lugenud? Kuidas meeldis?




Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts