POLAR M430


Kaunist uut aastat kõigile!

Täna räägin teile natuke oma uuest sõbrast, milleks on Polar M430. Eelmine kaaslane oli Polar M400, kes teenis mind truult pea 2 aastat ja ma ei saa midagi halba selle kohta öelda. Kui müügile tuli M430 siis teadsin, et see on just midagi mulle. Alates esimesest Polari kellast (milleks oli FT7) teen trenni ainult siis kui näen oma pulssi. Uue kella kõige suuremaks plussiks on minu jaoks see, et see mõõdab pulssi randmelt. Ei mingit vööd. Ehk kui tuju tuleb siis ma ei pea mõtlema, kus on vöö, vaid panen kella käel tööle ja trenn võib alata. Samuti on uue kella rihm parem - peenem ja on hingavam. Võimalus on saada ka endale sobiv jooksuprogramm - 5km, 10km, poolmaraton, maraton. Ma ise pole seda jõudnud veel proovida, aga kevade saabudes proovin ka selle ära. 
Olen oma kolmanda Polariga väga rahul ja julgen väita, et see on igat oma senti väärt. 


Millist aktiivsusmonitori kasutad Sina? Mis on Sinu kella head ja vead?




Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts