Linea Nature Juuksehooldustooted


Olen mõnda aega jälginud Linea Nature facebooki lehte jälginud. Ükskord nägin, et keegi küsis nõu, et millised tooted tema juuksetüübile sobivad. Mõtlesin siis, et kirjutan ka. Sain väga kiirelt vastuse ja üldse kogu vestlus oli hästi meeldiv ja sujuv. Peale sobivate toodete leidmise mõtlesin mõned päevad ja siis tellisin need ära. Valituks sai MyBio oliivi sarja šampoon ja juuksekreem. 
Umbes novembri keskpaigas hakkasin Linea Nature tooteid kasutama. Nüüd kaks kuud hiljem võin öelda, et olen nende toodetega väga rahul. Juuksed on peale pesu ja föönitamist nii pehmed, ilusad ja kohevad. Neid tooteid kasutades ei pea ma kasutama ka sirgendajat (juhul kui need just koledaks ei maga :D ), sest piisab ainult föönist ja juuksed on sirged. Veel mõneks korraks on šampooni jäänud, aga uut ma veel ei telli ja põhjusega. Mulle meeldib kui saan kasutada erinevaid tooteid. Uus šampoon, palsam ja mask juba ootavad mind. Kuid kindlasti peale neid ostan jälle midagi Linea Nature valikust.


Kas Sina oled proovinud Linea Nature juuksehooldustooteid? Kuidas jäid rahule? 






Teie Klaarika!

Comments

  1. Väga hea mõte on enne ühendust võtta ja uurida, mis just enda juuksetüübile kõige paremini peaks sobima. Ise kasutan roosat sarja (oli ehk siidiga, pole kindel) ja alguses olin väga rahul, juuksed püsisid palju kauem puhtana jne, kuid peale paari kuud kasutamist tunnen, et enam ei ole nagu see. Juuksed ei püsi nii kaua puhatana. :) Asi võib olla ka selles, et juuksed soovivad vaheldust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen ise ka rahul, et enne ikka konsulteerisin. Lõpuks tunnen ka, et juuksed püsivad kauem puhtana. Ehk tõesti su juuksed tahavad vaheldust, sest pikalt ühtede ja samade toodetega pesemine ei pidanud juustele meeldima :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts