Rakvere Ööjooks 2017


Möödunud laupäeval osalesin oma teisel ööjooksul. Kuna esimest korda olid emotsioonid vägevad siis 2017 aasta jooksuks sai juba varakult ära registreeritud. Taaskord 10km distants. Minuga liitusid ka ema ja õde ning õe sõbranna Laura. Oma stradimaterjali tõime ära päev varem, et võistluspäeval saaks rahulikus tempos kulgeda. See kipub vist enne igat üritust olema, et sama päeva hommikul ei viitsi kohe üldse midagi teha ja veel vähem kuskile jooksma minna. Aga riidesse sai pandud ja suund Rakvere võetud. Eelmine aasta tegime RAKVERE märgi juures pilti ja nii ka see aasta. Ehk enne jooksu väike pildiseeria. 
Jooks ise kujunes väga meeleolukaks ja super ägedaks. Startisin üksi, aga esimese joogipunkti juures sain ema, õe ja Lauraga kokku ning rühiksime üheskoos lõpuni. Olles jõudnud teise joogipunkti juurde läks ilma väga tormiseks ning saime kuni lõpuni välja tõelise vihma kaela. Välk sähvis algusest lõpuni meiega kaasa ja pakkus tõelist silmailu. "Tark" nagu ma olen, võtsin endaga jooksma kaasa telefoni ja nii ma vihmasaju aeg pabistasin, kas veab lõpuni välja või ei. Õnneks olime me mõlemad vaprad ja lõpetasime distantsi edukalt. Nii mina kui ka telefon :D.  Ajaks tuli 01:16:24, kõigest 36 sekundit aeglasem kui möödunud aastal.
Sellist jooksu, nagu seda oli selle aasta ööjooks, ei tule enam kunagi. Ja ma olen super rahul, et sain sellest isiklikult osa võtta. 



Kas Sina käisid ööjooksul? Mitmes kord see oli? Mis distantsi jooksid? Kuidas olid emotsioonid?







Teie Klaarika!

Comments

  1. Ma nõustun sellega, et sellist jooksu nagu oli see ööjooks, ei tule mitte kunagi uuesti. See vihm ja torm oli klass omaette. Ma läbisin ise ka 10 km distantsi. Mu ajaks tuli 1:37. Aga emotsioonid on vägevad! Mul oli see teine kord ja kogu jooksupisik või selliste sündmustel käimiste tahe hakkaski pihta just Rakverest. Seega on see minu jaoks olulise kohaga paik. Ma arvan, et kui ma ei oleks seal käinud eelmine aasta, siis ei käikski ma sellistel üritustel. Nüüd on Ülemiste Järve jooks ees ja siis juba SEB tallinna poolmaraton. Tahan tulevikus jooksjaks saada. praegu läbin radasid jooks/kõnd vaheldumisi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii äge on lugeda, et ööjooks on olnud millegi algataja. Soovin sulle paljupalju edu tulevasteks jooksudeks. Ning usun, et kui millestki unistada siis ükskord see ka täitub. Muide, ka mina jooksen intervalljooksu (1min jooksu ja 1min kõndi), sest sobib mulle paremini :)

      Delete
    2. Rakveres kujunes see aasta välja nii, et vaid 1 km jooksin ja siis kõndisin ülejäänud. isegi kui püüdsin joosta, siis raske oli, riided olid ju läbimärjaks. Muidu oli plaan 1 km joosta, 2 kõndida, ja siis 8-9 km kõndida ja 9-10 joosta aga ei kujunenud nii välja. :/

      Delete
    3. Aga vähemalt sa läbisid distantsi ja kahjuks selliste ürituste ilma ei saa ette ennustada. Ning usun, et sellised olukorrad õpetavad, kuidas järgmine kord saaks paremini :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts