Book Keepers


Ilmselt te teate mu suurt kiindumust raamatute vastu kui ei siis nüüd saite teada. Kui mul mai alguses sünnipäev oli siis armas Anne-Mai kinkis ühele raamatusõbrale just õige asja. Ma sain endale super ilusa järjehoidja. Tavaliselt hoidsid järge pabertükid ja kõik muu kummaline. Nüüd lõpuks on mul kaunis hoidja, mis rändab ühelt raamatult teisele. Iga korraga meeldib see mulle aina rohkem. Aitäh sulle armas Anni :)

2in1 ehk tänases postituses räägin natuke ka ühets loetud raamatust. Ma olen kindlasti üks viimastest, kes alles "Grey" raamatut luges. Eelnevad 3 osa on juba paar aastat tagasi läbi loetud, kuid neljanda osani jõudsin alles nüüd. Valik tuli täiesti eksprompt ja ..... Olin juba unustanud kui põnev see kõik oli. Lehekülg lehekülje järel ja ma lihtsalt unustasin end raamatusse. Mõneti on mul hea meel, et pikem vahe sisse jäi. Nii polnud kõik täpselt meeles ja oli rohkem äratundmisrõõmu. 
Raamat läbi, kindlasti kavatsen raamatute põhjal tehtud filmid ka ära vaadata. Viiskümmend halli varjundit olen küll vaadanud, aga tahan siiski uuesti näha.



Ma pole pikalt teinud raamatute arvustusi. Kas ma jätkan sellegi või pigem jätan ära?






Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts