13.Emumäe jooks


Mai lõpus käisin 13.Emumäe jooksul, mis minu jaoks oli 3 kord. Seekord olin enne jooksu käinud mitmeid kordi trenni tegemas ja tundsin, et võhma ja jaksu on. Paraku Emumäe rajal tundub A-L-A-T-I, et ma poleks nagu varem trenni teinud ehk jooksmas käinud. Rada on täis tõuse ja langusi, mis pole üldse lihtsad ning seda tuleb kannatada 5,8km :D. Kuna rada on raske siis pulss oli mul vägev - väga kõrge. Ma ei oska nii joosta, et see jääks normaalsuse piiridesse. Ilmselt pean tihedamini jooksma, et võhma tõsta ja keha hakkaks harjuma ehk omaks võtma. Raja ma siiski läbisin ja lõpetades oli hea tunne nagu alati. 

Järgmiseks ürituseks on ööjooks, distantsiks on 10km. 



Millised jooksuüritused on Sinu iga suve kohustuslikud?


Aitäh Katrele piltide eest.




Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts