Tere Piim


Selle nädala alguses võttis minuga ühendust Tere Piim ja pakkus välja väikse koostöö. Nad pakkusid mulle erinevaid merevaike ja kuna ma ka ise neid tihti tarbin siis ei näinud mõtet ära öelda. Nüüd hakkate tihemini nägema toidupostitusi ja mina saan end proovile panna. Ma küll ei ole kunagi väga soolaised toite üles pildistanud (mille ise valmistanud olen), sest need ei näe kunagi fotogeenilised välja. Kuid nüüd saan ma panna enda loovuse täiskäigul tööle ja tuua teine võimalikult isuäratavad pildid. 
Mina sain 12 merevaiku topsikud ja kõik maitsed on erinevad. Saab olema huvitav, sest tuleb välja astuda enda mugavustsoonist ja aegajalt mulle väljakutsed meeldivad. 


Millist merevaiku tarbid Sina kõige sagedamini? Mis toite Sina neist valmistanud oled?










Postitus valmis koostöös Tere Piimaga *




Teie Klaarika!

Comments

  1. Ma armastan sulajuustu.Muidugi esimeseks valikuks on alati kas kreveti,suitsulõhega või suitsukanaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suitsukana maitsega olen ka ise varem söönud, aga kahte teist küll mitte. Millistes toitudes sa kreveti ja suitsulõhe sulajuuste kasutad? :)

      Delete
  2. Mina küll näen, miks sa oleksid pidanud keelduma. Sa plaanid kirjutada mitu postitust võttes fookusesse sulajuustu ja selleks piisas, et anda sulle vaevu 15 euri eest juustu. Iga postitus, mis sa teed, võtab aega ja ma ei usu, et su aeg nii vähe väärt on. Nemad muidugi rõõmsad, tasuta promo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii palju kui on inimesi, nii palju on ka erinevaid arvamusi ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts