BEAUTIFUL SUNDAY


Ma pole kunagi olnud eriline loodusfotograaf, sest ma ei oska seda head nurka leida. Kuid nüüd kui ma sõidan ringi pilguga, kus saaks häid pilte teha siis ma leian end rohkem tegemas ka loodusest pilte. Ütleme nii, et päikseloojangud on siiani mu lemmikud. Need on alati erinevad ja omanäolised ehk ühesugust loojangut ei saa. Ka selles postituses näete mõnda. 
Proovin ka kätt loomi pildile püüda, aga see on juba omaette tase. Selleks, et ma saaksin häid pilte pean ma neile väga lähedale saama, sest 70-300mm obje pole selleks teab kui hea. Ning pole ka vastavat riietust, etlooduse sulaks ühte värvi. Selleks, et saaks neile lähemale hiilida ja kitsed jooksu ei paneks.  Jah, ma unistan ühest kallist isendist, 150-600mm objest. Kuid seni proovin ma olemasolevaga hakkama saada. Parem ju kui mitte midagi.
Kõik pildid on tehtud möödunud pühapäeval siis kui kella keerati. Nüüd on seda valgemat aega kauem. Ei jõua enam suve ära oodata :)


Ning kuni esmaspäeva ööseni 23:59 käib minu blogi facebooki lehel kingiloos. Kui sa veel ei osale siis mine ja tee seda. Loosis saad osaleda SIIN ;)











Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts