Pärnu // Tervis ravispaahotell


Möödunud nädalavahetusel käisime perega Pärnus minipuhkusel. Paketid ostsime hotelliveeb.ee lehelt SIIT. Sealt saab alati parimad pakkumised. 1 öö superior toas, hommikusöök, hommikumantel ja sussid, sauna-ja veekeskuse külastus + tervise paradiisi veekeskuse külastus 3h. 
Tuba oli mõnusalt suur ja avar. Hommikusöögi valik oli samuti väga meeldiv ja kõhu sai kenasti täis. Nuriseks vaid spa osa üle. Kui tahta õhtu poole veemõnusid nautida siis tuleks varuda aega. Seal oli natuke tobe süsteem. Käepaelu enam ei jagunud ja neid pidi ootama. Mina kui hotellis ööbija ja paketi ostja pean siis ootama järjekorras, et saada ujuma. Samas minu ees on inimesed, kes ostavad sauna-ja veekeskusesse pileti ja saavad enne meid sisse. Minu arvates peaks nagu seda üle vaatama ja eelisjärjekorras peaksid sisse saama siiski hotellis ööbijad. Või ma lihtsalt ei lugenud kodukorda ja ootused olid valed :D. Lõpetades postituse ikka heades toonides siis sauna-ja veekeskuse osas oli minul kaks lemmikut - jaapanivann (+41 kraadi) ja türgisaun. 


On keegi käinud Tervis ravispaahotellis? Kuidas jäid Sina oma kogemusega rahule? 
Võid mulle häid spasid soovitada, kus nädalavahetus veeta ja miks just seda hotelli soovitad?








Teie Klaarika! 

Comments

Popular Posts