IF IT AIN'T FUN, DON'T DO IT


Oeh, ma ei teagi kohe kust alustada. Ma olen blogimisest väga puudust tundnud. Iga päev mõtlen sellele pesale, aga siia pole jõudnud. Tundsin, et vajasin natuke mõtete kogumist. Vägisi pole mulle kunagi meeldinud sõnu ritta seada ja sellest on ka kohe aru saada. Olen aus, ka praegused read ei tule kõige kergemine. Aga tõele au andes, pole ma juba pikalt kirjutanud ka. 
Millega vahepeal tegelenud olen? Koolis käinud, pildistanud/pilte töödelnud, raamatuid lugenud, minipuhkus perega. Täpselt ma öelda ei oska, kust ma alustan, aga ilmselt võib tulla kõik segamini. Tahan teile jagada nii uut kui ka juba möödunut. 
Selleks, et kuskilt otsast alustada, mõtlesin teha Q&A. Seega kui sul on mulle küsimusi siis kirjuta siia kommentaaridesse, meilile (klaarika96@hot.ee) või facebooki sõnumitesse (Kklaaarika). Kui küsimusi on tulnud piisavalt siis teen ka postituse valmis :)





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts