NEW IN: Sportland // Karrimor // Tally Weijl // Lindex // Sportsdirect // Terranova

Ajaga on nii mõndagi uut kogunenud. Olen plaaninud seda postitust juba pikalt teha ja nüüd see siis siin ongi. Kuid tuleb tõdeda, et juba on nii mõnigi uus asi, mis siia postitusse veel siiski ei jõua, aga kõik omal ajal :)
Osad riided on juba üsna ammu soetatud ja sellepärast ei pruugi hindu enam täpselt mäletada, üritan anda umbkaudse hinna. 

Need seelikud on pärit Tally Weijl'st. Sai need osetud soodsa hinna tõttu. Valisin 2 endale meelepärast seelikut ja maksin nende eest 10€. Eraldi maksis üks seelik ~7€. Nüüd aga ootan ma seeliku kandmise ilmasid, mida ei paista kuskilt tulema :(

Salli leidsin Terranovast ja see oli puhtalt mul-on-just-see-sall-puudu ost. Muidugi värv juba pani mõtlema, et seda ei saa poodi jätta. Sall on mõnusalt õhuline ja suveks just sobiv. Hind jäi 5-10€ vahele.

Tellisin pikad jooksupüksid juba kevade alguses. Tundsin neist ammu puudust, sest kui hing ihkas välja jooksma/kõndima minna, polnud vastavaid pükse, sest külmetama ka minna ei tahtnud (kapis olid tol hetkel ainult poolpikad püksid). Püksid on leidnud juba väga palju kasutust, kuna enamus ilmad on just nende pükste ilmad. Pükste hinnaks oli 16€, igati taskukohane.

Kui sai juba püksid tellitud, siis miks mitte tellida pükstega sobiv pusa. Tellides püksid ja pusa koos, sai komplekti soodusena 29€. Pusa üksi maksis 16€. See on seest kaetud fliisiga ja väga mugav. 


Trennipluusesi ei saa kunagi liiga palju olla ja mida värvilisem seda uhkem. Just trenniriiete puhul peavad need olema erksate ja ilusate värvidega, sest siis on endal ka hea trenni teha, tunned end hästi. Pluusi soetasin endale Sportlandist ja maksis ~25€. Samasuguse tegumoega pluusi mul juba on, kuid teist värvi.
Kui pikad püksid jahedamateks ilmadeks olemas on siis on vaja ka palavateks ilmadeks vastavaid pükse. Kuna need olid Sportsdirectis hea hinnaga ei mõelnud ma pikalt. Kanda neid pole palju saanud, sest ilmasid pole olnud, kuid paari kandmiskorra kohta võin öelda, et väga mugavad püksid. Maksid need ~18€.

Spordivallast on need viimased. Tõesti, viimasel ajal vaatan ma palju spordiriideid ja tahan ka rohkem end liigutada. Nüüd on ka kõik vajalik selleks olemas. Põhilisest täiuslikkusest olid just rulluisud puudu. Varasemalt ma polnud just eriline rullitaja olnud kuid nüüd peale igat rullitamis korda meeldib see mulle üha enam. Nii palju võiks nuriseda, et rattad võiksid vähe paremad/suuremad olla, kuid üldjoontes olen rahul. 50€ eest saadud rullikate üle ei tohikski vinguda. Enne need maksid muidugi poole rohkem, aga kuna Sportsdirectis oli soodukas, kasutasin võimalust :)

Viimaseks näitan teile oma uusimaid päevitusi. Ostsin need lootes, et suvel saan paljupalju päikest võtta, aga tutkit. Selga olen saanud need paaril korral. Hetkel on need mu lemmikud, aga varsti peaksid ka veel ühed päevitused jõudma ja eks näis kummad peale jäävad, aga mõlemaid hakkan ikkagist kandma, muidugi kui ilma on. Komplekt läks maksa ~30€.

Tekkis küsimus, kas teile meeldivad sellist laadi postitused? Võiksin nende tegemist jätkata?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Jätka muidugi :)

    ReplyDelete
  2. New In postitused on ühed lemmikud, seega jätka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, see annab motivatsiooni juurde, et hakata uusi asju üles pildistama :)

      Delete
  3. Oh see esimene seelik on niiiiiii ilus!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäääh! :)
      Taolise mustriga on mul ka kleit :P

      Delete

Post a Comment

Popular Posts