Andestust, andestust, niii pikk vahe sisse tulnud, aga tõesti kooli lõpp kiireks läinud, õpetajad avastavad, et võiks töid veel teha -.-. Mis ma teind olen, 18.mai käisime Kehala rallil, kahjuks Raimo sõit jäi väga lühikeseks, kuna mingi asi mõtles, et ei taha rohkem koostööd teha. Sai esimene ujumine tehtud, käisime õhtul ka emumäe tornis äikest vaatamas. Kaks pühapäeva autokoolis pole käinud, ühel pühapäeval läksime emspiga päevitama, teisel pidi õpetaja ise ära minema. 21. mai oli inka tasemetöö, mis kahjuks mul ebaõnnestus -.- 24.mail tähistasime kalli Laura sünnipäeva, üks ütlemata tore õhtu oli, ja üha enam veendun kui toredad klassiõed mul on :) 25.mail oli tamme staadionil võimlemispidu, mis läks hästi ja õhtul oli Indra 18 sünnipäev. Vahepeal sai eesti keele tasemetöö ka tehtud, hinnet veel ei tea, ja reedel mata oma. Ja nüüd ohtralt pilte :) 














MINU PARIMAD :)





                              


Comments

Popular Posts