• Igatsen Sind, Sinu pilku, Sinu imearmsat naeratust, Su naerukaja, Sinu häält, Sinu hellust, Sinu pikki pikki suudlusi. Lihtsalt, ma igatsen Sind.
  • Tahaks sulle kättemaksta , aga ei suuda . Tahaks teha nii nagu sina mulle ja siis lahkuda , aga ei suuda - mina hoolin sinust ikka veel niipalju !
  • Kord kohtusid armastus ja sõprus. Armastus küsis sõpruselt: " Kui mina olen maailmas olemas, siis miks üldse sind vaja on?"Sõprus vastas: "Et jätta naeratus sinna, kuhu sina jätad pisarad"
  • Ma teadsin alati , et pisaratele tagasi vaadates hakkan ma naerma , aga ei teadnud , et õnnehetki meenutades hakkan ma nutma !
  • Võib tunduda, et mul on savi, aga tegelikult ei ole.
  • Võin naerda, kuid eemale minnes nuttan.
  • What's Minnie without Mickey , what's Tigger without Pooh , what's Spongebob without Patrick , what's me without you ?
  • Mul oli palju, et sind ligi tõmmata, kuid mitte piisavalt, et sind kinni hoida.
  • Ma suudan elada mõttega, et ma olen vaba, aga ma ei suuuda elada mõttega, et mul pole sind.
  • Paljud arvavad , et pisarad on vaid vesi , mis voolab silmist , kuid tegelikult on see veri , mis purskab südamest , kui on valus .
  • Vaata mulle otsa ja sa näed et suudan elada ilma sinuta kuid ära vaata mulle silmadesse mis reedavad et valetan.


Langeb üks täht. Ma pigistan silmad kinni ja soovin! Soovin, et kõik oleks nii nagu oli varem!

Comments

Popular Posts