LATELY, I'VE BEEN GOING CRAZY.

Nii, nii, seekord siis on nagu natuke rohkem mida rääkida :). Nii kolmapäeval oli kiire päev, toimus TÜ spordikas koolidevahelised võistlused, läksid nagu nad läksid, peale seda pm kohe trenni, peale trenni kopli, sugulase juurde, hea õhtu/öö oli, alias oli muidugi parim, hea, et ta korteris ei ela :D:D mingi viie aeg  hüppasin bussile ja koju. 
Ja siis nv'st. Olin siis see nädalavahetus Tartus, reedel oli trenn, peale trenni tuli Triinu minu juurde, parajad no liferid :D Laupäeval vara ülesse, sätt, vär, sõime ja läksime messikeskusesse, meik, soeng, pilti ja esinemine, läks päris okeilt, peale esinemist suht kohe kodu poole, tiksusime mu pool, poest "tervisliku toitu" , ja siis kunagi tuli Camilla siia (trennikas) , tegime plaane ja värke, lõpuks sai ühega vedama, käisime korra poes, triinu pool ja mu poole tagasi, pilte, mõned dringid ja lõunaka "Imedeöö" . EI saanud ka tegemata jätta mac'i ringi :D ,siis kusagil pool kaksteist bussile ja minukale. Siis veel paar dringensit :) ja siis pool 3 unne. Pühapäeval ärkasime juba 10-11 vahel. Lebosime, kasisime korterit, millalgi läks Triinu ära, siis tegin köögi korda. Õppisin ära, telksi ja siis mingi 6 aeg, välja. Sain Silveriga kokku, sai siis lõpuks see ilus raekojaplats ära nähtud. Tõesti ilus oli, siis käisime mingi tunnike piljardit mängimas, lõpuks siis Ihastesse, vessut ja värki, poole üheteist aeg bussiga eedeni ja siis koju. Nädalavahetus oli igati korda läinud. Eile kool, kunagi koju, siis pm kohe Triinu ja ta semudega välja, läksime siis kusagile kesklinna, olin seal kaheksani, siis korra kaupsi ja bussiga annelinna, sain Silveriga kokku, läksime võtsime ta Joy ja jalutasime taga mingi ringi, siis Silver vis ta ära ja jalutasime edasi, mingi poole kümne aeg tulime mu poole, väljas läks ilm käest. Vaatasime siis fimi "Kahe tule vahel" . Läbi sai siis läks ära. Taaskord mõnus õhtu, vähemalt ei tiksu enam  tühja :)

 

Comments

Popular Posts