YOU ARE NOT ALONE.

Pm nädal on möödas, eelmisest postitusest, kirjutan siis nii palju kui meeles on. Am kolmapäeval kümneks matasse, kusagil pool kaksteist mata läbi, siis viimased teemad arutasime katiga läbi, am ülejäänd päeva sai nsm oldud ja matat tehtud, väga ei mäleta, neljapäeval kümneks kooli, tegime siis pm 2h ühiskonda, natuke matat ja kati juurde, tegin ühiskonna proovikat, juttu ei teinud. Tuli siis välja, et 4 punni jäi viiest puudu, aga nagu ütlesin, et juttu ei teinud, selle eest on võimalik 5-6 punkti saada. Siis mingi kell viisime õe tartusse, tädi juurde. Tee peal nats mata valemeid ka. Aga mingit hullu õppimist ei hakanud ka tegema. Mingi kell kodus ja mingi kell magama ka. Milline pabin tuli sisse. Hommikul pool üheksa äratus, kõik vajalik tehtud, hakkas aina jubedam pabin tulema, poest ka krissuga läbi, lasti siis klassi, räägiti nats ja võis lahendama hakata, õudneee. esimene ülesanne läks kohe võssa, õnneks kui puhtandit hakkasin kirjutama, leidsin oma vea, ei oska muud öelda, kui mida viga :D eksami sain kusagil veerand üheks valma, jäin siis krissut ootama, koju jõudse oli hea tunne, et lõpuks saab kõik mata asjad ära panna. Sellega kõik. Kuis hea. Siis mingi kolme aeg vanaema juurde, emps tegi mingit lillepeenra serva. Ma nsm lebosin. Ja mingi kella nelja aeg, mõtlesin, et läheks tsekik ekooli, äkki on hinne teada. Ja mida üllatust , 5, mida hellust, nagu reaalselt "5" millised emotsioooonid, ahhh kui hea. jumal jumal. Käisin ütlesin vanaemale ka siis, ja siis ta rääkis mulle nii armsa jutu. Et ta tõesti arvas, et mul läheb eksam hästi ja läks nii. Nii kallis vanaema :) vahepeal käisime korra kodus ja tagasi, grillisime ka nats. Hea. Käisin siis vist väljas ka. Aga ega ma täpselt ei mäleta :D Laupäeval magasin veerand kaheteistkümneni, siis sõin, sätt ja käisime rakveres, vesilokitange ostmas. Mingi nats enne viit kodus, logelesin nsm, sõin. Seitseme aeg kutsus krissu aosse, no mõtlesin, et ah mis ma siin toas ikka passin, et võib natsaks minna.Olin kusagil kümneni seal. Pold paha, naerda sai. Siis alevi, algul mingi 10 mintsa gerdi ja aasaga, need läksid kuhugi tuld küsima, siis ma lonkisin bussari, trollisin seal, jõle igav, ajasin siis tikkri välja, tuli nittimiga, hiljem tulid ka kevin, mart ja andre, millised võrrid :D jaa siis ka gert ja aasa. No leidub ikka ebakaid :D Kodutee oli mul "ilus" suur aitäh teile tobudele :D Päris hea õhtu oli. Tuppa sain lõpuks mingi veerand üks. Magama äkki poole kolme aeg. Pühapäeval hmmm, magasin vist peaaegu üheni, pesus, sõin, sätt, ja väike tuka lõikus, siis kodu jälle, netis, kuueaeg krissuga välja, muljed, muljed :D olime kusagil poole kaheksani väljas ja siis tuppa. Ega ma rohkemat ei mäletagi. Aaa vaatasin siis videviku saaga: Koidukuma I osa ka ära. Ai kurja kui heaaaaaa :) Magama kusagil ühe kahe aeg. Täna oujeah, magasin poole kaheni, sõin, sättisin, ja juba kaks panime emspiga tartu ajama. Sain siis ühe kevad/sügis mantli :) nii kena. Siis läksime õele järgi, sõime , vaatasime pilte ja poole seitsme aeg hakkasime tagasi liikuma. Koju jõudes vaatasin uuesti  Koidukuma :D siis pesu, telks, tsipa kasisin tuba ja nüüd netis. Ops , postitus venis nats pikale, aga eks ma kirjutan alles reedel. Kuna nüüd homme kiire ja ülehomme eksam ja rootsi kruiisile :) seni olge muhedad :D

Comments

Popular Posts