KOLMEST ÜKS ON TEHTUD : D

Nii eile siis kaksteist magama. Täna kolmveerand 9 ülesse. Riidesse, sätisin, sõin, natuke netis, siis krissuga grossi ja kooli poole minek :S oh, närv aina kasvas ja kasvas. Kui saali lasti ja õpetaja ütles, et kirjandi teema oli ootamatu. hakkasin kohutavalat põdema. aga kuibyshev lubati tegema hakata ja vaatasin, siis algul tundus ja keerulisem. Kõige pealt tegin grammatika ära, siis teise lugemisteksti, mis tundus tegelikult palju raskem kui esimene. Ja siis lõpuks kirjand. No mul jooksis ikka tavalisest palju paremini jutt. Isegi imestan. Valmis sain, siis lugesin oma mitu korda kogu eksami tööd läbi. Pool üks lõpetasin. jube kus ma hakkasin üle kere värisema. mega pinge langus oli ikka. Õhhh. Siis koju, netis, sõin, pool 3 vanaema juurde, isal ülemist korrust koristama. Ma tegin nii tsut tsut :D koju saime seitsme aeg. Siis läksin hotile ja mis ma leidsin

Tere!

 Otsustasime Su Tartu Descartes'i Lütseumi vastu võtta :) Sisseastumiseks täida avaldus aadressil: ..............

 Parimaga
 Tõnis Eelma

Paku ära, et ma olin seitsmendas taevas. Täiesti lõpp, see mega ootamine tasus ikka sajaga ära. Ja kui lõpuks õpetaja Leonoore numbri ka sain ja eksami tulemuse teada sain, milleks oli "4" no siis mu päev oli ikka korralikult korda läinud. Kaks head uudist ühel päeval. Mida veel tahta? Ma pold vist ammu nii õnnelik olnud :D ahh, siiani tundub see natuke uskumatu. :D:D:D: Õnnelik laps :) vaatasin just modelle. Jamps, triinu oleks võind võita. aga põhiline, et see xena ei võitnud :D.D varti tuleks teha paar mata ülesannet ja siis võiks küll magama minna, kui muidugi uni tuleb :D

Comments

Popular Posts