CHANGE EVERYTHING YOU WANT.

Läksin siis juba varakult magama 2. Ärkasin 10 aga voodist ülesse sain 11. Käisin pesus värki. Siis poodi, tegin süüa ja hakkasin oma tuba koristama. Pärast tegin veel suuretoa korda ja pesin nõud. ühesõnaga aitasin empsi :) Olin vahelduseks tubli tüdruk. Mingi nelja aeg hüppasin välja. Siis krissuga aasa juurde. Nagu aru sain siis pidas oma sünnat :D Kuue aeg liikusime alevi tagasi. Läksime krissuga nortsi. Teised läksid üht tüüpi saatma. Seitse hakkasime tagasi mäealla minema. Istusin nats keldris ja siis suht varakult koida ära. Ei ole millegi tuju. Kuna väga imelik enesetunne. Aga noh pole hullu. Nüüd teen endale süüa ja telekas. Aa ma olen ka hea inimene. esmaspäeval kui tapale läksin käisin poest läbi ja ostsin endale nätsu ja unustasin selle poodi ja täna sain kätte. Hea uimane olen ma ikka :D Ja kappist simsi plaati otsides leitsin kaks vana cosmot mida ma pole lugenud. Ja need aastast 2009 ja 2010. Mõtlen, et kuda need küll mu kappi saand on või kas ma tõesti olen need endale ost aga juu siis olen :) Hea tglt veel lugemist I LIKE :P

Comments

Popular Posts