Love as though you have never been hurt before......

Heipaa!!! Postitu võib pikk tulla !!!!!! Eile olin kella kümnwni arvutis ja siis oma tuppa videvikku vaatama, vaatasin seda mingi kaheteistkümneni ja siis magama. Täna ärkasin kell 6.45 siis pesu ja nsm arvutis oleks, sõin ja siis riide panke, ja siis läksin krissu maja otsa teda ootama ja siis koos edasi rongijaam. ja rongiga tapale. Kui tapale jõudsime läksim esmalt grossi peale. kus müüdakse tööstuskaupe ja vaatasime sealn nsm ringi, eriti lemmikuks sai mulle seal kaks küünelakki ( punakas roosakas ja hall sädelev) siis läksime edasi evitrasse (riide pood). Seal olime minigni pool tundi, kuna püüdsime aega sunuks lüüa. Krissu ostis sealt endale ühe lilla pluusi. Siis edasi kaupsi peale, seal  müüdi ka tööstuskaupasi ja seal olime ka mingi 15 minta, krissu ostis sealt endalem mingi jumestuskreemi, sealt edasi maxima, kus passisime vähemalt mingi pooldeist tundi. Ostsime endale maximast üli häid sõõrikuid ja juua. Kui kell oli 11.45 siis läksime mu tädi juurde. Jalad olid ikka mõnusalt läbi märjad kui kohale jõudsime, siis hakkas tädi krissule küüsi panema. Kell 12.30 tõmasid õde ja kadri ka uttu (kadri läks trenni ja õde kaasa) siis kella 14.30 said küüned valmis, nunnukad küüned tulid, siis sõime kartuli salatit ( vanaema tehtud, üli nämmi ;)) ) peale söömist vahtisime meeleheitel koduperenaised lõpui ja hakkasime tagasi minema. Täiega mõnus ilm oli ikka see aeg :D esmalt läksime jälle maxima, mina ostsin jälle sõõrikuid ( 4 tükki ) need old nagu niii niii head XD , krissu ostis ka aga vähem 2 tükki :) sealt edasi grossi peale, kuna ma tahtsin neid küünelakke osta mis mulle ennnem silma jäid ja meeldima hakkasid ja jalad said jälle läbi märjaks, tee peal nägime kadri ja õde kes trennist tulid. Grossi jõudes ostsin siis need küünelakid ära. Siis läksime toidu poodi, kust mina ostsin endale banaani, pirni ja mandariini ( ilge puuvilja isu tuli tol hetkel :D ) siis passisime jälle nsm . siis läksime mingisse poodi kust mõemad ostsime endale sõrmused ja siis juba rongijaama mineks, Rongijaamas hakkas nagu ilgelt külm, varbad ärjad ja tuul puhuks ja päike oli peti läinud :S Aga aeg möödus kiirelt ja siis juba tuli rong. Rongisõidust ei viitsi rääkida, aga nalja sai ;)))) koju jõudes oli nagu niie hea olla, kuna märjad jalatsid sai jalast ära võtta ja sokid, Aaaa enne koju jõudist oli ea nalts ;))) olime peaaegu krissu maja otsas kui krissu vajus põlvini lumme, mina vaatasin loomulikult taha ja vajusin ise ka lumme :D:D pöörasin end õiget pidi ja meist natuke kaugemal vajus ka mingi mutt põlvini lumme :D ( ma ei tea kas te naljast aru saite, aga vähemalt meile pakkus see nalja kuna me nägime seda ;))) ) aga kodus siis sõin veeö neid sõõrikuid, vahtisin emaga midagi telekast, siis emps korra ära ja mina arvuti kuni praeguseni. Hetkel siis fb, sunsurfer, msn ja pirnis söömine. taustaks tuleb mingi ilgelt mõtetu eesti saade, millel pole sisu. Aga praeguseks kõik Tsauuuu ;))

Comments

Popular Posts