I've never really been good with goodbyes

 Tsau ;) Eile jäin magama mingi 23.00 siis hommikul ärkasin 6.55 siis väike riidesse panek, meik ja juuste kammimine siis söök ja hambapesu ja oligi aeg kooli minna hommikul oli esimene tund muusika, täiesti katastroof tund, korda pole ;)))) siis kirjandus, üks nõmedam tund mida tean, siis aiku, jälle õpetaja lemmiks lause JAH VÄÄÄÄ? :S mis ajas lihsalt jube närvi aga õnneks mina polnud ainus kellele see närvidele käis, siis mata, kus ei saanud mitte midagi aru kui siis natukene ja inka kus oli töö, töö läks isegi hästi vähemalt loodan kõike teadsin ja lodan et tuleb 5. ja koju minek siis, siku ja mariliis minu juurde olime veoitsa aega minukal jja vahtisime supersaati saate kordust ja komenteerisime ;P ja oligi meil aeg leebet tõmmata kuna mina ja siku pidime tantsima minema. TAntsimine läks seekord isegi hästi, kui tavaliselt. Siiis sai kirkega väike sõnasõda maha pandud ;D, juhtub kui mõni inemen saab millestki valesti aru, ja siis tulid jälle kristiina ja kersti minukale õudust vaatama pääääris hea oli, kuigi kõik rääkisid, et see teine osa on igav, WAS NOOT TRUE :D. ja siis nad lahkusid ja ma siis nüüd siin kirjutan, kuigi peaks õppima hakkata, sest matas oli selline teema mis eriti meelde ei taha jääda ja pean tegema ka inkas ühe kodusetöö, aga õnneks rohkem töid ei tule JUHUU ;P Aga okeika ma nüüd minema ;)))))

Wiz Khalifa-Roll Up

Keri Hilson feat Nelly-Lose Control

Nicole Scherzinger-Don´t Hold Your Breath

David Guetta-On The Dancefloor

Comments

Popular Posts