Outfit Of The Night // 28.04


Juba jälle on siin pikalt vaikus olnud. Möödunud nädal olin üldse Saksamaal, kus päevad olid pikad ja väsitavad. Kindlasti annan väikse ülevaate sellest reisist. 

Täna näitan teile kolme pilti oma riietusest, millega käisin aprilli lõpus teatris (ühtlasi on need esimesed katsetused minu valgel fototaustal). Tegelikult tahtsin teile oma uusi jalanõusid näidata, aga kuna lähedalt tehtud pildid läksid untsu siis näete neid kaugelt. Taolise tegumoega jalavarjud on mu kapis esimesed ja täielikult mu südame võitnud. Super mugavad ja pehmed ning näevad väga coolid välja. Ostetud on need N-Kaubamajast, see on vist üks väheseid kohti, kus on jalanõud on hea hinnaga. Mina olen inimene, kes naljalt üle 35€ maksta ei taha, välja arvatud Spordipoe omad.  
Samuti on minu suureks sõbraks saanud Avoni väike must ja karvane üleõla kott. Mahutab täpselt nii palju kui vaja ja sobib pea iga riietusega. 


Millistest poodidest ostad Sina jalanõusid? 

Kleit - New Yorker // Kübar - H&M // Kott - Avon // Jalanõud - N-Kaubamaja // Kell - Polar M400 // Prillid - Instrumentarium




Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts