Tere KÖÖK // Õuna-šokolaadikook


Mina olen see, kes küpsetab õunakooki siis kui enam aiast õunu ei saa. Tegelikult nägin seda retsepti siis kui oli veel sügis ja aiamaalt õunu sai. Kahjuks venis ja venis see tegu, et koogi jaoks pidin õunad poest ostma :D. Õnneks läheb neid kooki 2-3 ehk pole suur kaotus. Kuid oma aia saaduste vastu ei saa. 
Kui rääkida koogi küpsetamisest siis valmis see ilma erilise vaevata. Vaja on sulatada või ja šokolaad. Segada omavahel kuivained ja siis lisada juurde šokolaadisegu. Vahustada munad ja lisada eelnevale segule. Siis kallata lahtikäivasse vormi, panna peale tükeldatud õunad ja 45 minutiks ahju. 
Mina soovitan seda süüa järgmisel päeval või  kui küpsetad selle hommikul siis serveerida õhtul. Nii maitseb see kõige paremini. Mina esimese hooga pettusin täiega, sest maitsesin umbes 1h pärast ahjust võtmist ehk polnud täielikult tahenenud. Kui ma seda järgmisel päeval sõin siis see maitses oivaliselt. Pole ammu nii hea koogiga hakkama saanud.
Retsepti leiad SIIT.







Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts