Rakvere // Rohuaia kohvik

Rakveres söömas käies on välja kujunenud kindlad kohad, mida külastame. Kunagi pole mõelnud Rohuaia kohvikule. Üks kord vaatasin Grete Link videot youtubes (saad seda näha SIIN) ja ta külastas seda kohvikut. Peale seda oli mu suur soov seal ära käia. Täna lõpuks Kädi ja Anne-Maiga oma sammud sinna seadsime. Sisse astudes hakkas silma kohe super äge sisekujundus ja see meeldiv atmosfäär. Saime menüüd ja valikut teha oli raske. Lõpuks otsustasin võtta caseri salati pitsa. Oeh, nii hea, uus tase süüa seda salatit. Niiii hea. Ei saanud ka ilma magustoiduta ja võtsin creme brülee koogi ja latte. Jätkan kiidusõnadega ja see kook oli lihtsalt suussulav, imehea. Kogu külastusest jäid nii head emotisoonid ja kõigil kolmel, keegi ei pettunud. Ning seal on väga rahakotisõbralikud hinnad. Minu tellitud toit läks maksma 9€.  Kindlasti tahan sinna tagasi minna. Ma ei oska rohkem muud öelda kui käsi südamel S-O-O-V-I-T-A-N-! seda kohta.





On keegi mu blogi lugejatest Rohuaia kohvikus söömas käinud? Jaga oma kogemust :)


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Olen käinud söömas ja just seda sama Caesari pitsat. Omapärane pitsa oli tõesti, aga kahjuks oli minu pitsapõhi tookord väga söestunud ning maitse polnud seetõttu ka nii imeline. Aga päevapakkumised on seal väga head :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti proovi uuesti, sest minul oli põhi parajalt küpse ja maitses super hästi. Mul on plaanis hakata seal hommiksööki sööma ning millalgi peaks ka päevapakkumisi proovima :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts