Fotostuudio Sumin


Täna täitus meil härraga 3 aastat! ♥
Nagu ikka jään mina oma asjadega suhteliselt viimasele minutile. Kuid seekord läks siiski õnneks. Tahtsin ka see aasta minna härraga pildistama ja kohaks otsustasin valida Rakvere. Kaua fotograafi otsima ei pidanud. Esimesena leidsin Sumina fotostuudio ja selle juurde ka jäin. Kirjutasime meili teel ja vastused sain kiirelt. Aeg sai kokku lepitud 3.aprilliks kell 12.00. Tulin oma armsale Raimole vastu ja võtsin 30minutilise sessiooni, sest ta ei salli pildistamist (aga naine ikka veab ta sinna) :D. Tema õnneks saime pildid tehtud juba 15 minutiga. Siis ei jäänud muud üle kui  oodata. Töödeldud pildid sain kätte nädal hiljem ja ma olen tulemusega super rahul. Muidugi pean tänama ka imetoredat Kristinat. Temaga oli tore pilte teha, hästi soe ja armas inimene, ning see kuidas ta pildid ja plaadi ära pakkis. See näitab ainult seda kui olulised talle kliendid on. Mina olin sellest pakkimisest väga võlutud. Juba selle pärast läheks tagasi :)
Tema töödega saad tutvuda Sumina kodulehel SIIN ja facebookis SIIN.







Olete käinud Suminas pildistamas? Kuidas Sulle seal meeldis? Või oled kuskil mujal Rakveres pildistamas käinud? 


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Nii ilusad inimesed, paljupalju õnne ja rohkelt aastaid teile veel😊😊

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts