Homemade // Low cal creamy lime ice cream


Nagu ma eelmine kord lubasin, näitan ma täna teile teist homemade jäätise retsepti. See on pärit SIIT. Mäletan, et meega sattusin hoogu ja hakkas kohe jäätise maitses domineerima. Ma pole ka eriline mee sõber seega sõin ühe pulga ära ja rohkem enam ei tahtnud. Kuid järgmine kord olen targem, sest maitse tundus hea. Mõnusalt hapukas, aga ka magus :) Praegu võtaks küll ühe.








Mida arvad Sina homemade jäätisest? eelistad seda või meeldib poest ostetud rohkem?




Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kui ilusad, selline isu tuli! Kust Sa nii armsad vormid leidsid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh :)
      Vormid on ostetud suhkrukunst.ee lehelt. Kahjuks sellised nagu mul on otsas.

      Delete
    2. Unlimited jäätised here I come :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts